Què té de bo?
Aquest programa classifica com si fossin capes d’una imatge l’escenari i els diferents personatges. Les accions i condicions que han de complir els personatges o el mateix programa estan escrites com la imatge a continuació: Es presenten condicions perquè es donin una sèrie de fets. Va venir a l’escola un mestre de l’Escola Projecte, Frank Sabaté, am els seus alumnes de 4t a fer-nos una pràctica d’Scratch. Ens repetia que per fer creacions d’Scratch, per aprendre’n consisteix en anar provant si es realitza el que volem fins entendre el llenguatge Scratch.
El primer projecte d’Scratch que vaig realitzar amb el meu grup de TIC és aquest:
- El piano de l’ordinador amb el meu grup de treball de DMED.
Consisteix en un piano on al prémer cada tecla sona una nota tocada amb piano. Per fer-ho més semblant a un piano de veritat (salvant diferències, és clar...) és donant a diferents tecles del teclat un nota amb ordre, tenint en compte les tecles negres i les blanques, que corresponen a diferents línies del teclat.
A segona producció està feta amb una parella de nenes de la classe de 4t de l’Escola Projecte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada