dissabte, 16 de juny del 2012

L'evolució del meu PLE al llarg del curs

Després d'haver realitzat l'assignatura de Utilització didàctica de les TIC i tot el curs de tercer crec que la meva competència digital ha canviat i evolucionat. Crec que ara conec molts més recursos dels que disposo i ni que no els faci servir normalment, se que em poden ser útils en algun moment del futur. Crec que també em queda per conèixer nous recursos, que ara existeixen o aquells que encara s'han d'inventar, però crec que gràcies a aquesta assignatura he desenvolupat una capacitat per aprendre amb facilitat el funcionament de noves eines. 

Amb tot això, volia dir que crec que he ampliat el meu PLE i per tant n'he fet una altra representació mitjançant un prezi aquest cop. Penso que podria ser encara més extens, però no tinc la necessitat d'utilitzar tots aquests recursos que conec, així que no els he posat tots, només els que utilitzo normalment. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada